Dla wyjątkowej osoby B.Pieper


Podróż pksem w ten dzień była dla mnie najważniejszą chwilą z ostatnich moich lat.Dostrzegłem Ciebie siedzącą samotnie przy oknie ,nie mogłem oderwać od Ciebie wzroku.Wydawałaś się być najpiękniejszą kobietą którą widziałem do tej pory w moim życiu.Pomyślałem że musze coś zrobić żeby Ciebie poznać.Serce wtedy biło mi szybko ale przysiadłem się do Ciebie..nasze wzroki się spotkały,czułem jak by czas się zatrzymał.Wtedy już zrozumiałem że to Ty jesteś tą kobietą o której sobie marzyłem przez pół życia tą jedyną i wyjątkową osobą.Glos miałas wyjątkowy jakiego jeszcze nie słyszałem.Rozmowa z Tobą była wyjątkowa,czułem jak bym otwierał dla Ciebie serce z wszystkimi uczuciami i starał się je Tobie przekazać.Droga wydawała się nie mieć końca a ja starałem się żebyś mnie zapamiętała.Powiedziałaś że musisz wychodzić, wpadłem w panike,pomyślałem że już Ciebie nigdy nie zobaczę.Ale poprosiłem Ciebie o numer telefonu który mi dałaś.Wysiadłaś na swoim przystanku a ja przysiadłem się spowrotem do Mamy.Wzrok zawiesił mi się na jakimś punkcie i rozmył,myślałem jeszcze jak z Tobą rozmawiam.Po powrocie cały wieczór byłem naładowany energią,opowiadałem mamie o naszej rozmowie.Jak już położyłem się do łużka pomyślałem że spotkanie z Tobą było czymś na co czekałem od lat i cieszyłem się że Ciebie poznałem.Zamykając oczy miałem przed sobą Twoją delikatną młodą twarz patrzącą się na mnie i mówiącą mi że mnie rozumiesz. 

Komentarze

Popularne posty